Heb ik weer…

Afgelopen weekend een kersthuisje gekocht.
Nou ja een huisje, het stelt een sneeuwballen-gooiend-groepje-jongens voor.
Na opening van de doos bleek dat de adapter er niet in zat.
Alles nagekeken, maar geen adapter.
Ik balen, want dat betekende dat ik weer een uurtje weg was om het ding om te ruilen.
Maar goed zonder stroom, gooien de jongens niet en is het alleen weggegooid geld.
In de auto gesprongen en naar Intratuin gescheurd.
De medewerker was heel aardig, hij opende de doos en zag dat de adapter er niet bijgeleverd was.
‘Heeft u ook achter dit klepje gekeken?’ vroeg hij, wijzend op een onopvallend klepje boven op de doos.
Nee, natuurlijk niet.
Ik bedoel, er zat wel een sticker op dat er iets geremoved moest worden omdat er een accesoire in zou zitten, maar ja wie let daar nou op?
Ik niet dus.
Je begrijpt het al, daar had de adapter zich verstopt.
De medewerker zei dat dit wel vaker voorkwam (ik heb al vermeld dat hij heel aardig was), en keek me meewarig aan.
Ik kon weer naar huis, maar heb nog wel even een boompje meegenomen voor bij de voordeur, was ik niet helemaal voor niets gekomen.
Nu vraag ik me af: zou het soms een verkooptactiek van Intratuin zijn?

13 gedachtes over “Heb ik weer…

  1. Dat dacht ik ook toen ik het las, je bent er toch weer en kijkt nog even rond en ziet nog wat, wat je ook weer meeneemt gelukkig zat in het boompje niks verstopt waarvoor je weer terug zou moeten 🙂 Ik weet niet goed wat ik mij bij die groep sneeuwbalgooiers moet voorstellen, moet je er zelf sneeuw in doen of gaat dat automatisch. Moet je er voor bukken of blijft het netjes in het huisje?

  2. @jo2see: uiteindelijk vliegt er geen sneeuwbal door de lucht, die zitten aan de handen vast geplakt.maar 1 ventje lijkt te gooien en de andere duiken weg.
    nu ik het zo lees, had ik het beter maar in de winkel laten staan :S

  3. Het is wat met de verpakkingen tegenwoordig, alles apart en weer verstopt in een apart vakje. Jammer dat het niet zo leuk is als je had gedacht, kan je hem niet terug brengen 🙂

  4. Ach,als het niet bevalt,kun je het altijd nog kado doen of bij het boompje zetten,net echt.Zelf ga ik altijd pas naar de Intratuin als de Sint weer in Spanje is en vaak kom alleen met ideeén terug die ik dan toe pas op’oude’kerstspullen.(verpakkingen een ramp,een hele gereedsschapskist komt er soms aan te pas en wat te denken als het weer ingepakt moet worden omdat het geruild moet worden pfff)

  5. Haha zie het helemaal voor me ,zou zomaar ook mij hebben kunnen gebeuren ,niet verder kijken dan je neus lang is .En dan lekker volhouden dat het hun schuld is.ojee wat kan een mens soms blunderen hé .
    Liefs ida

  6. Hahaha, nee dat is geen uitlachen hoor. Zoiets gebeurt iedereen wel eens, het is alleen dat je jezelf dan zo’n domme muts vind en je dan een beetje schaamt tegenover zo’n verkoper…
    En dan toch nog met iets anders erbij naar huis gaan, ja wie weet doen ze het er wel om..
    Groetjes, Teresa

Zeg het maar:

