Inloopkast

Joepie, ik krijg een inloop kast.
Ook wel: een walk-in-closet, klinkt goed hè?
Wat planken aan de muur, kledingrekken langs de kant, et voila
De kleinste slaapkamer, nu in gebruik als logeerkamer, wordt verbouwd tot mijn persoonlijke kleding walhalla.
Een beetje jammer dat ik het met drie anderen moet delen, maar kleinigheidjes heb je altijd.
Kan ik mijn man eindelijk eens laten zien hoe achterlijk weinig kleren ik eigenlijk heb.
(In een kast van vier bij twee valt dat natuurlijk extra op.)
Het commentaar dat ik altijd krijg als ik met wat nieuws thuis kom!
Dames, jullie herkennen dit vast en zeker.
(Mannen zijn waarschijnlijk al afgehaakt, of niet eens begonnen aan dit stukje.)
De komende tijd moet ik ervoor zorgen dat mijn kast lekker gevuld raakt.
Een hele klus, maar ik heb het er graag voor over.

11 gedachtes over “Inloopkast

  1. Ah wie wil dat nou niet en het liefst helemaal voor jezelf. Alle spullen overzichtelijk bij elkaar, witte dingen allemaal op een rij, aan de zelfde hangertjes, dan de blauwe, bruine en andere. Al je accesoires ook zichtbaar je ziet zo wat bij elkaar past. Oh ik droom helemaal weg ik wil ook zo,n kast!

  2. Ja, sommige klusjes, zoals het vullen van een inloopkast, kun je maar beter zelf doen.
    Het is heel vervelend, maar ja, het moet toch gebeuren.:-))))

  3. ik heb zelfs dit logje helemaal uitgelezen, woooooohooooo!!!!
    Als dochterlief het huis uit is, zou ik zelf wel zo’n kledijruimte willen ipv een kast. Maar ik moet dan wel nog bekijken hoe dat alles kan ingepast worden…
    Enneh, kledij heeft vrouwlief in elk geval genoeg hoor!!!

    ;-))

  4. Ja Hanneke, wilde ik net afhaken, las ik dat van jou over dat afhaken. Maar dan ga ik natuurlijk door 🙂

    Van mij mag je hem helemaal volhangen met je eigen kleding hoor. Alhoewel dan het volgende probleem om de hoek kan kijken (ik kan niet kiezen wat ik aan zal doen).

    Ik zou het thuis even in het werkoverleg gooien.

  5. Hahaha, dus ook jouw echtgenoot vraagt zich af waarom je iets nieuws koopt. Zoiets van: “Had je dat nodig dan?”
    Het is ook (bijna) overal hetzelfde. Maar ik trek me er niet zoveel meer van aan hoor…
    Trouwens, zo’n inloopkast lijkt me helemaal super!!! En die moet toch mooi gevuld zijn…
    Geniet ervan!
    Groetjes, Teresa

Zeg het maar:

