Miss Piggy

Gisteravond zijn mijn zoon en schoondochter teruggekomen van hun huwelijksreis in Egypte.
Ik heb al mooie verhalen gehoord.
Eén ervan zal ik jullie niet onthouden.
Ze brachten een bezoek aan een moskee in Cairo.
Mijn schoondochter had zich goed voorbereid en had een shirtje met mouwtjes aangetrokken.
Want een moskee is een heilige plaats en daar loop je niet met blote schouders rond.
Toch kreeg ze nog steeds afkeurende blikken toegeworpen en zelfs een harde tik op haar arm.
Wat bleek: ze had een shirtje aangetrokken met het portret van Miss Piggy!
Miss Piggy is een varken, een onrein dier en om daar dan mee een moskee in te gaan!
Nooit aan gedacht!

10 gedachtes over “Miss Piggy

  1. ooooooo hahaha sorry dat ik moet lachen,maar zie het inderdaad helemaal voor me;))
    leuk dat je m,n weblog bezocht,kom gerust vaker langs,vind ik alleen maar errug gezellig;) ik ga hier is even lezen..leuk!
    groetjesssssssssssssssssssssssssssss;))

Zeg het maar:

