Mamma Mia

De tuttenklup, vijf vriendinnen en ik, had wel weer eens zin in een avondje uit.
We besloten dat een avondje Mamma Mia een prima doel was.
Links en rechts werden nog wat meiden geronseld en met eenentwintig vrouwen trokken we op naar de mooiste bioscoop van Nederland, de Cinemec in Ede.
Nu kan je over Mamma Mia kort zijn: geweldig!!
Het verhaal is flinterdun, maar de liedjes heerlijk en brengen je weer terug naar de middelbare school, leuk trouwens dat je ze zo weer mee blèrt.
Meryl Streep is fantastisch: die vrouw kan werkelijk alles, wat een energie heeft dat mens.
En dan natuurlijk Pierce, wàt een man, zingen kan hij niet, maar who care’s.
Dit alles aangevuld met Colin Firth en meer heb je niet nodig om de hele avond te genieten.
Dat hebben we zeker gedaan, lekker meegezongen, gedeind en geklapt.
Opvallend was, dat er bezoekers waren, die rustig op hun stoelen konden blijven zitten, terwijl wij het liefst hadden staan dansen en springen.
En nu maar wachten op de meezingversie.
Ik ga trouwens niet zo heel vaak naar de bioscoop.
Vaak zijn er wel films die de moeite waard zijn, maar meestal vergeet ik het en wanneer ik er weer aandenk, zijn ze al uit op DVD.
Als ik wel ga, dan het liefst met mijn dochters of vriendinnen.
Met Gert ga ik nauwelijks naar de film.
We hebben nu eenmaal een verschillende smaak, hij houdt meer van actie en ik van zwijmelen.
Eén van de films die we samen hebben gekeken is James Bond, ‘Die Another Day’.
Hij ging voor de actie en ik kon lekker zwijmelen bij Pierce.
Na een gezellig avondje uit, vonden we bij thuiskomst onze dochters in tranen, de cavia was overleden.
Lekker getimed Woepie.
Hoezo: Die Another Day.

3 gedachtes over “Mamma Mia

  1. Mamma Mia, leuke film en heerlijke muziek. Wat sneu voor je dochters dat de cavia is overleden. Ze zullen wel even een poosje verdrietig zijn. Pierce hmm.. altijd leuk om te zien, een mooie man.
    Prettig weerkend.

  2. Ben erg benieuwd naar de film, ik heb er al zoveel over gehoord en alleen maar positief. Alhoewel, een iemand Pierce liever van het doek had gemept. Maar daar zijn wij allemaal niet mee eens toch? Sneu voor de cavia en voor de dochters.

Zeg het maar:

