Het is niet altijd feest

Een paar manden geleden werd er een verhalenwedstrijd uitgeschreven.
De beste dertig verhalen zouden geplaatst worden in een bundel.
Dit keer was het thema ‘Tales of the unexpected’.
Een lastig thema. Toch wist ik een verhaal te schrijven waar ik best tevreden over was.
Een aantal weken terug kreeg ik het bericht dat er van de tweehonderddertig inzendingen nog drieënzestig over waren, waaronder het mijne. Dat aantal moest dus nog gehalveerd worden.
Helaas, vandaag kreeg ik het bericht dat mijn verhaal niet tot de uitverkorenen hoort. Twee keer eerder werd er een verhaal van me gepubliceerd. Dit keer dus niet.
Het goede nieuws is, dat ik het nu wel op mijn blog met jullie kan delen.
Houd dus deze site in de gaten, want eerdaags kun je hier genieten van ‘Femme fatale’.

15 gedachtes over “Het is niet altijd feest

  1. Hoi Hanneke, Die mensen hebben er vast geen verstand van…..ik vind jou verhalen altijd bijzonder boeiend!!! We wachten af wanneer het op de blog verschijnd…. misschien zijn ze door jou lezers nog om te kopen. groetjes Anda Date: Sat, 6 Jul 2013 17:28:35 +0000 To: haanad@hotmail.nl

  2. Herkenning.
    Ik had onlangs 2 leuke fietsverhalen ingezonden vond ik zelf.
    Helaas dat men er anders over.
    En wanneer ik de genomineerde verhalen las ????????????????????????

Zeg het maar:

