La grande boucle

Vandaag begint hij weer: De tour de France.
Ik weet het, er is veel over te doen (geweest), met name het hele dopingschandaal heeft veel afbreuk gedaan aan dit sportevenement.
Toch blijf ik fan.
Niet alleen voor het fietsen, meer nog voor de shots van het prachtige Franse landschap. ’s Avonds de avondetappe kijken met Mart- mag ik dat zeggen- Smeets.
En laten we onze –inmiddels- legendarische tourpoule niet vergeten.
Dit jaar is ‘mijn’ team sterker dan ooit en ik verwacht ook zeker een plaatsje in de hoogste regionen.
Vandaag Le Grand Depart op Corsica.
Het worden weer mooie weken.
tour-de-france-100-logo

14 gedachtes over “La grande boucle

  1. Ik zit niet op het puntje van mijn stoel, maar lig languit op de bank. Drie weken per jaar is de afstandsbediening van mij en vandaag is het er de eerste dag van! Zeker naar de ritten op Corsica kijk ik met veel plezier, want lang geleden heb ik gefietst van het onderste puntje van Sardinie, naar het bovenste op Corsica. Dwars door het eiland. Ik smul dus van harte mee :D

  2. Ik ben een fanatieke kijker, niet alleen voor het landschap. En ik heb nu al de pé in dat uitgerekend als ze de Alpe D’huez twee keer moeten beklimmen, wij naar Arnhem gaan voor een concert.

  3. Ik zag op de tv. in een flits voorbijkomen, hoe men met de organisatie op Corsica bezig was en moest gelijk aan jou denken. Ik heb er niets mee maar ik wens jou uiteraard wel van harte heel veel plezier ermee!

    -x-♥

Zeg het maar:

