Mag het wat minder….of liever: wat meer?!

De temperaturen stijgen en dat heeft als gevolg dat er steeds meer vlees tentoongesteld wordt.
Met name wit vlees, omdat het voorjaar nu eenmaal weinig gelegenheid heeft gegeven tot veelvuldige zon-sessies en de meeste velletjes nog lelieblank zijn.
Witte benen en armen en ook een enkele buik, want hoewel de ultra lage broeken en de naveltruitjes gelukkig uit het straatbeeld zijn verdwenen, kom je zo af en toe nog een enkeling tegen die omstanders een ongevraagde blik op de buikzone gunt. En geloof me, het zijn nooit mooie strakke buikjes die getoond worden.
Gister bij de Appie werd me weer eens duidelijk dat mooi zomerweer ook zo zijn nadelen heeft.
Een vrouw, halverwege de dertig. Lange rok onder de navel met daar boven een ienie-mini klein hemdje waardoor een onsmakelijke witte blubberbuik te zien was. Brrr, ik was snel weg van de vleesafdeling.
Bij de zuivel werd ik getrakteerd op een paar sneeuwwitte mannenkuiten die vergeefs beschermd werden door hoog opgetrokken sokken in sandalen. Sorry heren, dit kan echt niet meer!
Maar helemaal bont maakte de jongeman het die in zijn blote bovenlijf langs de vrieskasten liep.
Ik ben bijna blij dat de temperaturen de komende dagen weer flink onderuit gaan.

21 gedachtes over “Mag het wat minder….of liever: wat meer?!

  1. Het valt mij op dat jonge meiden een dikkere pens hebben dan de gemiddelde volwassen vrouw… Binnenkort lopen we weer in lange regenjassen: een stuk prettiger voor onze ogen ;-) Maar alleen voor onze ogen, hè.

  2. Steeds meer mensen worden gelukkig wijzer en het echte zonnebaden raakt uit. Is eigenlijk ook veel te gevaarlijk geworden. En het is meestal ook een beter gezicht.

  3. Bloot is in veel gevallen inderdaad niet om aan te zien. Je kent toch die opmerking van die man in de trein? Die was net naar het naaktstrand geweest en kwam tegenover een kale man te zitten. In vertwijfeling riep hij: mijnheer, kunt u ALSTUBLIEFT een hoed op zetten, ik kan geen naakt meer zien.

  4. Nou in mijn tuin ben ik soms ook niet om aan te zien ‘) maar zo zou ik niet meer mijn dorp in gaan. En je ziet inderdaad niet altijd al te fraaie dingen zo met het warme weer.

Zeg het maar:

