Wat wil een mens nog meer…..

De afgelopen week was een aaneenschakeling van hoogtepunten.

Tweede Paasdag: een brunch met het hele gezin, een bezoekje aan een grote babyzaak en aan een plantencentrum.
Vorige week woensdag bezoek van weblogster Geesje. Veel bijgepraat en geluisterd. Kostbaar gezelschap.
Vrijdag: Gert vierde zijn verjaardag. Met kinderen, familie en vrienden was we het huis ’s avonds goed gevuld en wie kun je beter om je heen hebben dan al die mensen, die je zo lief hebt?
Op de zaterdag was de tuin aan de beurt. Dankzij een zonnetje was de temperatuur perfect. ’s Avonds was ik kapot door de zware arbeid, maar de pijn voelde goed, gewoon omdat het werken in de tuin zo heerlijk is.
De dag erna, zondag, was een lekkere luie lentedag. In de tuin gezeten en gelezen.
Gister weer naar het huiskamer-project van de SWO geweest, waar de bezoekers me inmaakten met Mens Erger Je Niet en Domino, maar ik me toch een beetje de winnaar voelde, omdat het zo ontzettend gezellig was.
En nu kom ik net van buiten, waar het na een regenbuitje zo vreselijk lekker ruikt en de vogels het hoogste lied zingen: ‘Het voorjaar komt er aan!’
Een week, gevuld met heerlijke herinneringen.
Wat wil een mens nog meer?
Ik kan het je niet vertellen.

16 gedachtes over “Wat wil een mens nog meer…..

  1. Dat was dus een topweek met allemaal leuke dingen! Fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten.
    En waar ik ook heel veel zin in heb is de frisse lucht te ruiken in Nederland na een heerlijke frisse regenbui ;-). Kan me voorstellen dat je daar ook van genieten kunt! En ook aan alle leuke bezoekjes die ik ga afleggen ;-).

  2. Dat al die kleine dingetjes tezamen een mens zo’n voldaan gevoel kunnen geven. Plus de wetenschap dat je weer oma wordt… Ik ben heel blij voor je, Hanneke!
    Dat er nog maar veel van deze weken mogen komen :-)

Zeg het maar:

