Beebieroem

Die San is ook zo’n bezig bijtje. Had ze eerder al haar eigen taartensite, nu is ze druk met haar webwinkel Beebieroem.
Daar verkoopt ze oa opgeknapte babykamermeubeltjes en zelfgemaakte accessoires voor de kleintjes.
Nieuw in het assortiment is de tafeltent.
Zaten we vroeger te knoeien met lakens en knijpers om een beetje hutje te bouwen, met deze tent maak je in een handomdraai een vrolijke speelplek voor je (klein)kind.
Daarnaast heeft ze ook memoboards en kussens op de site staan.
Ik zeg: neem een kijkje op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/beebieroem/ , of https://www.facebook.com/#!/beebieroem het is zeker de moeite waard.

tafeltent beebieroemmemobord amsterdam

12 gedachtes over “Beebieroem

  1. Kon niet kijken bij beebieroem (site lag plat)maar wel leuk die creativiteit.Hééééél lang geleden had ik een box tent voor hummel 1gemaakt,drie spijlen eruit gehaald en dan verder net als de tafeltent.Om instorten te voorkomen had ik er latjes tussen genaaid in een gootje.(kon je ze er voor evt wassen uithalen)Misschien ook wel een leuk idee voor Sandra.Succes!!

  2. Ik heb even gekeken op haar facebook, de andere site kon in niet inkomen. Ziet er leuk uit en het is echt een creactief mens, maakt ze die dingen allemaal zelf. Ik dachtwel meteen wat is er mis met een tent bouwen door kinderen over een tafel met kleden en oude gordijnen???? Zelf heb ik daar goeie herinneringen aan en ik hoor mijn zoon van vroeger meer praten over een grote kartonnen doos die we omgebouwd hadden tot huisje dan over zijn kant en klare speelgoed.

  3. Whauw, erg leuk!
    Ik wil spelen, ik wil spelen, Hanneke doe je mee?

    o.t.
    Denk dat ik voor je op de knieën moet.
    Terwijl de andere meiden al zitten te genieten van mijn boek, vermoed ik zomaar dat ik jou boek ben vergeten te signeren.
    Het is hier ook een compleet gekkenhuis, zelfs Hulkinnetje loopt heeft postzegels in haar haren geplakt!

    Mijn allerdiepste excuses hiervoor!
    Stiekem hoop ik dat ik het boek wel gesigneerd heb?

Zeg het maar:

